Розвиток позитивної Я-концепції студентів засобами психологічного тренінгу
Ключові слова:
професійна самосвідомість Я-концепція самооцінка психологічний тренінгАнотація
У статті проаналізовано феномен Я-концепції та механізми його розвитку. Наведено результати емпіричного дослідження впливу психологічного тренінгу на вдосконалення Я-концепції студентів-психологів.
Посилання
1. Andreeva G. M. Social psychology / G. M. Andreyeva. - Moscow: Publishing House of Moscow State University
1988 - 432 pp.
2. Artemyeva E. Yu. Probable methods in psychologists / E. Yu. Artemyev,
E. M. Martynov. - M.: Genesis, 1999. - 156 p.
3. Asmolov AG Psychology of personality / A. G. Asmolov. - Moscow: Publishing House of Moscow State University, 1990. -
367s.
4. Babyak T. Exercises from psychocorrection / T. Babyak // Psychologist. - 2002. - No. 16. -
Pp. 5-9.
5. Babyak T. Communication training "Let's be happy" / T. Babyak,
I. Kornienko // Shk. world. - 2000. - No. 20. - pp. 8-16.
6. Psychological Encyclopedia / Order. O. M. Stepanov. - K.: Chief, 2006. -
503 s.
7. Smetanyak V.I. Training of Valuable Self-determination of Senior Pupils: Method.
rivers / V. I. Smetanyak; ed. S. S. Karpenko. - Ivano-Frankivsk: [b. in.],
2004 - 28 pp.
8. Stanovskaya Z. Actual problems of professional formation of personality
future practical psychologists / Z. Stanovska / / Problems of preparation and
advanced training of practical psychologists in higher educational institutions / ed. S. D. Maksimenko. - K.; T.: Nika-center, 2002. - P. 49-52.
9. Chernyi E.V. Professional Identity of a Practical Psychologist /
E.V. Black // Proct. psychology and soc. work. - 2000. - No. 8. - P. 36-39.
10. Yatsenko T. S. Fundamentals of Deep Psychocorrection: Phenomenology, Theory and Practice / T. S. Yatsenko. - K.: Higher School, 2006. - 382 pp.
1988 - 432 pp.
2. Artemyeva E. Yu. Probable methods in psychologists / E. Yu. Artemyev,
E. M. Martynov. - M.: Genesis, 1999. - 156 p.
3. Asmolov AG Psychology of personality / A. G. Asmolov. - Moscow: Publishing House of Moscow State University, 1990. -
367s.
4. Babyak T. Exercises from psychocorrection / T. Babyak // Psychologist. - 2002. - No. 16. -
Pp. 5-9.
5. Babyak T. Communication training "Let's be happy" / T. Babyak,
I. Kornienko // Shk. world. - 2000. - No. 20. - pp. 8-16.
6. Psychological Encyclopedia / Order. O. M. Stepanov. - K.: Chief, 2006. -
503 s.
7. Smetanyak V.I. Training of Valuable Self-determination of Senior Pupils: Method.
rivers / V. I. Smetanyak; ed. S. S. Karpenko. - Ivano-Frankivsk: [b. in.],
2004 - 28 pp.
8. Stanovskaya Z. Actual problems of professional formation of personality
future practical psychologists / Z. Stanovska / / Problems of preparation and
advanced training of practical psychologists in higher educational institutions / ed. S. D. Maksimenko. - K.; T.: Nika-center, 2002. - P. 49-52.
9. Chernyi E.V. Professional Identity of a Practical Psychologist /
E.V. Black // Proct. psychology and soc. work. - 2000. - No. 8. - P. 36-39.
10. Yatsenko T. S. Fundamentals of Deep Psychocorrection: Phenomenology, Theory and Practice / T. S. Yatsenko. - K.: Higher School, 2006. - 382 pp.
Завантаження
Опубліковано
2011-04-18
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Khlivna, O. M. (2011). Розвиток позитивної Я-концепції студентів засобами психологічного тренінгу. Психологічні перспективи, 17, 263-272. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/540