Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ

Автор(и)

  • Z. Yu. Kryzhanovska Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

самоактуалізація професійна самореалізація педагогічна діяльність педагог

Анотація

У публікації розглянуто феномен професійної самореалізації, виокремлено основні характеристики цього процесу в працях вітчизняних та західних науковців-психологів. Емпірично з’ясовано специфіку професійної самореалізації в педагогів дошкільних освітніх установ із різним стажем роботи.

Посилання

1. Bandura A. Self-actualization as a mechanism for the formation of an integrated style
life of an individual / A. Bandura // Steps to competence and integration in
Psychological perspectives. Issue 18.2011
150
society: science-method. save / ed. count : N. Sophia and others. - K.: Context,
2000. - 333 pp.
2. Shepherd T. P. Psychological mechanisms of self-realization of women (for example
women's youth included in creative professional activities): author's abstract. dis ...
Cand. psychologist Sciences: 19.00.01 / T. P. Vyvcharik. - Chernivtsi, 2000. - 20 p.
3. Klimov EA A. Psychology of a professional: vbr. psychologist Labor / EA Klimov. - M.: In-t pract. psychology; Voronezh: MODEC, 1996. - 400 p.
4. Korostilova L. A. Self-realization of personality training / L. A. Korostyleva /
ed. B. D. Parygin. - St. Petersburg : St. Petersburg. Un-ta, 1996. - 56 p.
5. Livehud B. Crisis of life - chances of life. Human development between
childhood and old age / B. Liwehud. - Kaluga, 1994. - 231 p.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-11

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Kryzhanovska, Z. Y. (2011). Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ. Психологічні перспективи, 18, 141-150. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/492

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.