Ефективність інтерактивних методів при проведенні практичних занять із психології

Автор(и)

  • M. F. Babiy Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

активність навчання професійні знання інтерактивні методи теоретичне мислення професійна підготовка

Анотація

Професійне навчання майбутнього фахівця буде ефективним, якщо він активно братиме участь у цьому процесі. Для цього необхідно створити такі умови, щоб він став активним учасником навчання, а не пасивним спосте-рігачем. Відповідно викладач має використати такі методичні прийоми, щоб викликати у студента інтерес до навчання та залучити його безпосередньо в цей процес та сформувати якісні професійні знання.

Посилання

1. Badmayev B. Ts. Methodology of teaching psychology: study method. allowance for teachers and post-graduate students of high schools / B. Ts. Badmayev. - M.: Humanist. ed. Center Vlados, 1999. - 304 p.
2. Vygotsky L. S. Thinking and Speech: Assoc. soch : in 6 tons / L. S. Vygotsky. - M.: Pedagogics, 1982. - T. 2. - S. 5-361.
3. Karandashev VN Methodology of Teaching Psychology: Study. allowance / V. N. Karandashev. - St. Petersburg : Peter, 2005. - 250 s:
4. Lyudys V. Ya. Method of teaching psychology: study. allowance / V.Ya. Lyudys. - 3rd ed., Corrected. and add - M.: Publishing house URAO, 2000. - 128 p.
5. Stolyarenko LD Pedagogical Psychology / L. D. Stolyarenko. - 2nd ed., redone and add - Rostov on the Don: Phoenix, 2003. - 544 p.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-04

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 465

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.