Система взаємозв’язків мотивації досягнення зі спортивними результатами юнаків-каратистів

Автор(и)

  • K. S. Osika Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

категорія мотивація досягнення коефіцієнт кореляції кореляційна плеяда рівень спортивної кваліфікації самоактуалізація формувальний експеримент юнак-каратист

Анотація

У статті розглянуто систему взаємозв’язків мотивації досягнення зі спортивними результатами юнаків-каратистів на відповідальних змаганнях. Наведено коефіцієнти кореляції між категоріями мотивації досягнення та рівнем спортивної кваліфікації каратистів різних вікових груп, коефіцієнти кореляції між рівнем спортивної кваліфікації та результатами спортивних змагань юнаків-каратистів, співвідношення категорій самоактуалізації спортсменів на початку й після закінчення формувального експерименту. Представлено рангові місця категорій самоактуалізації спортсменів на початку та після закінчення формувального експерименту. Побудовані кореляційна плеяда між категоріями мотивації досягнення (прагнення до успіху) й рівнем спортивної кваліфікації, кореляційна плеяда між категоріями мотивації досягнення (уникнення невдачі) та рівнем спортивної кваліфікації юнаків-каратистів. 

Посилання

1. Zanyuk S. S. Psychology of motivation: teach. manual. / S. Zanyuk. S. - K.: Lybid 2002 - 304 pp.
2. Oyama M. Path of karate Kikusinkai / Oyama M. - M.: Do-inform, 1992. - 107 p.
3. Semichenko VA Problems of motivation of behavior and human activity / Semichenko VA - Kiev: Milenium, 2004. - 521 pp.
4. Wainberg R. S. Fundamentals of Sports Psychology and Physical Culture / R. S. Weinberg, D. Gould; per with english - Kyiv: Olympic lit., 2001. - 336 s.
5. Hekhauzen X. Motivation and Activity / Heinz Hechauzen. - 2nd ed. - St. Petersburg : Peter; M.: Smysl, 2003. - 860 pp.

Завантаження

Опубліковано

2012-04-02

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Osika, K. S. (2012). Система взаємозв’язків мотивації досягнення зі спортивними результатами юнаків-каратистів. Психологічні перспективи, 20, 185-197. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/461

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.