Психолого-педагогічні умови формування комплексного розуміння здорового способу життя майбутніх учителів
Ключові слова:
життєві цінності здоров’я фізичне психічне соціальне духовне здоров’я здоровий спосіб життя потреба у здоровому способі життя психолого-педагогічні умовиАнотація
У статті розглянуто проблему збереження здоров’я та ведення здорового способу життя (ЗСЖ) студентами педагогічного університету, сформульовано нове визначення поняття здоров’я, яке має максимальне смислове наповнення, досліджено рівень розуміння майбутніми учителями ЗСЖ, обґрунтовано потребу формування у них комплексного розуміння ЗСЖ та запропоновано систему психолого-педагогічних умов, спрямованих на його досягнення.
Посилання
2. Lisitsyn Yu. P. The word about health / Yu. P. Lisitsyn. - M.: Sov. Russia, 1986. - Pp. 138-163.
3. Martynyuk I.O. Essays on a healthy lifestyle / I.O. Martynyuk, B. B. Lemikhko // Practical medicine. - 2005. - Vol. 11, No. 1. - P. 148-149.
4. Orzhehovskaya VM Pedagogics of a healthy lifestyle / VM Orzhehovskaya // Problems of education: science-method. save - K.: Innovation of innovative technologies
content of education, 2006. - Vip. 48. - P. 3-7.
5. Ostapenko C. .. O. The concept of a healthy lifestyle / S.O. Ostapenko // Psychology: Sb. sciences пр. - К.: НПУ, 2002. - 15. - P. 63-69.
6. Suschenko L.V. P. Healthy way of life: help. materials / L.P. Suschenko. - Zaporozhye: Zaporizhia. state Unt., 1999. - 324 p.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.