ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖнОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
Ключові слова:
компетентність, ключові компетентності, здоров’язбережна компетентність, здоров’язбережні технології, культура здоров’я.Анотація
Реформування освіти потребує нового підходу до організації процесу навчання, що зумовлює потребу формування ключових компетентностей, до яких належать загальнонавчальні, предметні, професійні, адаптаційні. У статті досліджено питання формування здоров’язбережної компетентності учнів в умовах навчально-виховного процесу.
Посилання
2. Goraschuk V.P. Organization of educational process on valeology in general secondary school / VP Gorashchuk. - Lugansk: AlmaMater, 2002. - 111 p.
3. Ermakov, I.G. The Phenomenon of Competency-Directed Education / I.G. Ermakov // September. - 2003. - No. 3. - P. 47-50.
4. Concept of the project of the National Target Social Program "Formation of a healthy lifestyle for young people of Ukraine" for 2013-2012. [Electronic resource]. Mode of access: http://www.kmu.gov.ua/sport. - (January 11, 2012)
5. Ognevyuk V. Education and upbringing as sociocentric values / V. Ognevyuk // Higher education of Ukraine. - 2003. - No. 4. - P. 15-20.
6. Omelchenko L.P. Health Education Pedagogy / L. P. Omelchenko, O. V. Omelchenko. - X.: Basis, 2008. - 205 p.
7. Orzhehovskaya V. M. Pedagogy of a healthy lifestyle / VM Orzhehovskaya // Fundamentals of health and phys. culture. - 2007. - No. 4. - P. 20-22.
8. Pometun O. Competency Approach - The Most Important Reference Point for the Development of Modern Education / O. Pometun // Ridna Shk. - 2005. - No. 1. - P. 65-69.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.