НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Nikolai Fedorovich Babiy Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

творчість, творчий потенціал, креативність, генезис творчості

Анотація

У статті проаналізовано результати емпіричного дослідження розкриття творчого потенціалу молодших школярів у навчальній діяльності. Вказано детермінанти низької ефективності розкриття креативності у дітей цієї вікової категорії та шляхи вирішення проблеми.

Посилання

1. Druzhinin VN Psychology of general abilities / VN Druzhinin.  SPb : Peter, 1999. - 368 pp.
2. Matiushin AM, Riddles of Giftedness: Problems of Practical Diagnosis / AM Matyushin.  M.: School-press, 1993.  200 p.
3. Matyushkin AM Development of schoolchildren's creative activity / AM Matyushkin, I.S. Averin. - M.: Pedagogics, 1991. - 156 pp.
4. Ponomarev J. A. Psychology of creativity / Ya. A. Ponomarev // Trends in the development of psychological science.  M.: Science, 1988. - P. 21-25.
5. Soloveichik S. M. Education by creativity / S. M. Soloveichik.  M.: Knowledge, 1978.  253 p.
6. Volkov A.P. Applying schoolchildren to creativity / AP Volkov. - Moscow: Enlightenment, 1982. - 144 pp.
7. Vygotsky L. S. Imagination and creativity in childhood / L. S. Vygotsky. - Moscow, 1991. - 93 p.
8. Yanovskaya MG The creative game in the education of a younger schoolboy: a method. manual for teachers and educators / M.G. Yanovskaya - Moscow: Enlightenment, 1974.  372 p.

Завантаження

Опубліковано

2013-03-11

Номер

Розділ

Статті

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.