Роль вихователя у формуванні комунікативної компетентності дошкільника

Автор(и)

  • N. O. Huba Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

дошкільник комунікативна компетентність спілкування вихователь форми спілкування позаситуативно-пізнавальна форма спілкування позаситуативно-особистісна форма спілкування

Анотація

У статті проаналізовано формування комунікативної компетентності дошкільника, а також основні форми спілкування та їх значимість для дитини дошкільного віку.

Посилання

1. Questions of the psychology of a child of preschool age: cb. Art. / ed.
A. N. Leontiev. - M.: Speech, 1995. - 144 p.
2. Vygotsky L.S. Collection of works: in 6 t. T. 2 / L. S. Vygotsky. -
M.: Speech, 1984. - 397 pp.
3. Lisina MI Communication of the child as an activity / MI Lisin. - M.: Progress, 1974. - 123 p.
4. Lisina MI Psychology of self-knowledge at preschool children / MI Lisin,
A.I. Silvester. - Chisinau: Shtintsa, 1983. - 63 p.
5. Lisina MI, Specificity of perception and communication among preschool children / M. I. Lisina, H. T. Sheryazdanov. - Alma-Ata: Mektep, 1989. - 74 p.
6. Communication of children in kindergarten and family / ed. T. A. Repina, R. B. Sterkina. - M.: Pedagogics, 1990. - 150 p.
7. Communication and its influence on the development of the psyche of preschool children, ed.
M.I. Lisina. - M.: Pedagogics, 1974. - 204 pp.
8. Psychology of the person and the activity of preschool children, ed. AV Zaporozhets, D. B. Elkonin. - M.: Enlightenment, 1965. - 98 p.
9. Development of communication among preschool children, ed. AV Zaporozhets, MI Lisina. - M.: Pedagogics, 1974. - 86 p.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-16

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.