Розвиток комунікативних навичок у дітей із синдромом Дауна в умовах інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах
Ключові слова:
синдром Дауна соціалізація інклюзія комунікативні навичкиАнотація
В статті проаналізовано результати дослідження особливостей формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку із синдромом Дауна в умовах інклюзивного навчання, які показали, що простежується стрімка тенденція підвищення рівня розвитку комунікативної сфери. Установлено позитивний взаємозв’язок між тривалістю виховання в інклюзивній групі та можливістю впливу на розвиток дітей з особливими потребами.
Посилання
2. Correctional pedagogy: educational and methodical complex for students specialty "Social work" / ed.-sost. T. V. Varenova. - Mn : GIUSTBGU, 2007. - 112 p.
3. Organization of educational environment for children with peculiarities of psychophysical development in the integrated study: teaching method. manual. / for ped.
S. Ye. Gaidukevich, V. V. Chechetov. - Minsk: BDPU, 2006. - 98 p.
4. Fundamentals of age psychology: teach. manual. / M. M. Zabrotsky. - Ternopil: Teaching book Bogdan, 2001. - 112 p.
5. Practical psychology in working with children with mental retardation Development: A Handbook for Psychologists and Teachers / VB Nikishin. - M.: Humane ed. Center VLADOS, 2003. - 128 p.
6. Psychology of man from birth to death / AA Rean. - St. Petersburg : PrimeEVROZNAK, 2002. - 656 pp.
7. Family communication as a factor in communicative-speaking development of preschooler / S. A. Mikhalsky. - Ternopil: Teaching book Bogdan, 2001. - 40 s.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.