Особливості співвідношення сигнальних систем і темпераменту як фізіологічні передумови для формування інди¬відуального стилю опанування нерідної мови
Ключові слова:
оволодіння іноземною мовою, індивідуальний стиль ді¬яльності, психофізіологічні передумови, сигнальні системи, темперамент, ак¬тивність, емоційність, вольова саморегуляція, пізнавальні процеси.Анотація
Статтю присвячено проблемі оволодіння іноземною мовою. Стисло розкрито риси комунікативно-мовного та некомунікативні-лінгвістичного стилів оволодіння іноземною мовою. Представлені особливості співвідношення сигнальних систем і темпераменту студентів, які вивчають іноземну мову, що проявляються в активності, вольовій саморегуляції та емоційності, а також пам’яті, уяві й мисленні.
Посилання
1. Кабардов М. К. Коммуникативный и лингвистический типы овладения ино¬странным языком в разных условиях обучения / М. К. Кабардов // Журн. «Школа здоровья». − 1997. − № 1. − С. 72−86.
2. Кадыров Б. Р. Уровень активации и некоторые динамические характерис¬тики психической активности / Б. Р. Кадыров // Вопр. психологии. − 1990. − № 3.
3. Крупнов А. И. Целостно-функциональный подход к изучению свойств лич¬ности / А. И. Крупнов // Системные исследования свойств личности. – М. : Изд-во РУДН, 1995.
4. Мирошкина Н. А. Типы саморегуляции и индивидуальные различия в рече¬вой деятельности студентов : дис. … канд. психол. наук / Н. А. Мирошкина. – М., 1992.
5. Ротенберг В. С. Мозг. Обучение. Здоровье : кн. для учителя / В. С. Ротен¬берг, С. М. Бондаренко. − М. : Просвещение, 1989. – 239 с.
2. Кадыров Б. Р. Уровень активации и некоторые динамические характерис¬тики психической активности / Б. Р. Кадыров // Вопр. психологии. − 1990. − № 3.
3. Крупнов А. И. Целостно-функциональный подход к изучению свойств лич¬ности / А. И. Крупнов // Системные исследования свойств личности. – М. : Изд-во РУДН, 1995.
4. Мирошкина Н. А. Типы саморегуляции и индивидуальные различия в рече¬вой деятельности студентов : дис. … канд. психол. наук / Н. А. Мирошкина. – М., 1992.
5. Ротенберг В. С. Мозг. Обучение. Здоровье : кн. для учителя / В. С. Ротен¬берг, С. М. Бондаренко. − М. : Просвещение, 1989. – 239 с.
Завантаження
Опубліковано
2013-07-25
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Fomina, N., & Mirchetich, M. (2013). Особливості співвідношення сигнальних систем і темпераменту як фізіологічні передумови для формування інди¬відуального стилю опанування нерідної мови. Психологічні перспективи, 22, 243-252. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/331