ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ІНТЕРЕСУ МОЛОДІ ДО АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Ключові слова:
інтерес, засоби масової інформації, прояв інтересу до ЗМІ, вплив ЗМІ.Анотація
Проаналізовано сучасні дослідження прояву інтересу аудиторії до ЗМІ, умови формування інтересу до засобів масової інформації, особливості впливу друкованих та аудіовізуальних ЗМІ. Емпірично з’ясовано особливості прояву інтересу молоді до аудіовізуальних засобів масової інформації.
Посилання
1. Зазыкин В. Г. Психология «паблик рилейшнз» / В. Г. Зазыкин, А. П. Мельни¬ков. – М. : ЭЛИТ, 2008. – 376 с.
2. Зазыкин В. Г. Психология в рекламе / В. Г. Зазыкин. − М. : Дата-Стром, 1992.
3. Омельченко Т. Вплив телекомунікаційних систем і мережних технологій на особистість / Т. Омельченко // Шкільна б-ка +. – 2005. – № 8. – С. 2−4.
4. Словарь психолога-практика / [сост. С. Ю. Головин]. – Мн. : Харвест, 2001. – 976 с.
2. Зазыкин В. Г. Психология в рекламе / В. Г. Зазыкин. − М. : Дата-Стром, 1992.
3. Омельченко Т. Вплив телекомунікаційних систем і мережних технологій на особистість / Т. Омельченко // Шкільна б-ка +. – 2005. – № 8. – С. 2−4.
4. Словарь психолога-практика / [сост. С. Ю. Головин]. – Мн. : Харвест, 2001. – 976 с.
Завантаження
Опубліковано
2013-07-25
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Mitlosh, A. (2013). ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ІНТЕРЕСУ МОЛОДІ ДО АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Психологічні перспективи, 22, 165-173. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/322