Features of Professing Interest Young People Are to Audiovisual Mass Medias

Authors

  • A. Mitlosh Lesya Ukrainka Eastern European National University

Keywords:

interest, media, expression of interest to the media, the influence of the media.

Abstract

This publication analyzes the current studies of expression of interest to the media, the conditions of formation of interest to the media, especially the impact of print and audiovisual media.

References

1. Зазыкин В. Г. Психология «паблик рилейшнз» / В. Г. Зазыкин, А. П. Мельни¬ков. – М. : ЭЛИТ, 2008. – 376 с.
2. Зазыкин В. Г. Психология в рекламе / В. Г. Зазыкин. − М. : Дата-Стром, 1992.
3. Омельченко Т. Вплив телекомунікаційних систем і мережних технологій на особистість / Т. Омельченко // Шкільна б-ка +. – 2005. – № 8. – С. 2−4.
4. Словарь психолога-практика / [сост. С. Ю. Головин]. – Мн. : Харвест, 2001. – 976 с.

Published

2013-07-25

Issue

Section

Articles

How to Cite

Mitlosh, A. (2013). Features of Professing Interest Young People Are to Audiovisual Mass Medias. Psychological Prospects Journal, 22, 165-173. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/322

Similar Articles

11-20 of 174

You may also start an advanced similarity search for this article.