ПСИХОЛОГO-ЕКОНОМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ PRODUCT PLACEMENT У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

  • A. Kulchytska Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • O. Myskovets Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

рrodukt placement, психолого-економічні особливості, психологічні механізми, реклама, засоби масової комунікації.

Анотація

Проаналізовано використання produkt placement у рекламних кампаніях. Висвітлено психолого-економічні особливості та психологічні меанізми produkt placement. Наведено результати дослідження щодо впливу produkt placement через засоби масової комунікації на свідомість споживача.

Посилання

1. Бутенко Н. Ю. Соціальна психологія в рекламі : навч. посіб. / Н. Ю. Бутенко. − К. : КНЕУ, 2006. − 384 с.
2. Григор’єва Я. І. Соціально-психологічний аналіз Product Placement як со¬ціальної комунікації : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Яніна Ігорівна Григор’єва. − М., 2004.
3. Громцева Ю. Product placement в кинематографе как инструмент марке¬тингового PR [Электронный ресурс] / Ю. Громцева. − Режим доступа : http://www.marketing.vuzlib.net/book_o011_page_6.html]

Завантаження

Опубліковано

2013-07-25

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Kulchytska, A., & Myskovets, O. (2013). ПСИХОЛОГO-ЕКОНОМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ PRODUCT PLACEMENT У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Психологічні перспективи, 22, 87-93. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/312

Схожі статті

1-10 з 489

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.