Концептуальний простір поняття імідж у психологічній літературі
Ключові слова:
імідж, образ, репутация, авторитет, стереотипАнотація
У статті викладено результати теоретичного аналізу поняття імідж. Уза-гальнено провідні концептуальні підходи у визначенні цього поняття та його основних компонентів.
Посилання
1. Andreeva G. M. Social psychology / G. M. Andreyeva. - M.: Aspect
Press, 2001. - 378 pp.
2. Bogdanov E. N. Psychological Foundations of "Public Relations" / E. N. Bogdanov, V. G. Zazykin. - 2nd ed. - St. Petersburg : Peter, 2003. - 208 p.
3. Volkova V. V. Formation of the modern image of the humanitarian university /
V. V. Volkova - M.: IPEI, 2008. - 342 pp.
4. Markin V.M. "I" as a personal characteristic of a civil servant / V. M. Markin // Image of the state service. - M.: Aspect Press, 1996. - 122 p.
5. Marchenko G.I. Image in politics / G. I. Marchenko, I. A. Noskov. -
M.: Vlados, 1997. - 208 pp.
6. Pereligina E. B. Psychology of the image: study. allowance / E. B. Perelygina. -
M.: Aspect Press, 2002. - 223 p.
7. Petrova EA. Psychology of the image: Psychosemiotic hike / E. A. Petrova // Psychology as a system of directions: yearbook Ros. psychologist oh you -
T. 9. - Issue 2. - M.: [b. and.], 2002. - P. 72-89.
8. Psychological dictionary. - 2nd ed., Pererab. and add / ed. V.P. Zinchenko, B.G. Meshcheryakova. - M.: [b. and.], 1996. - P. 49.
9. Intelligent dictionary of the Russian language: 4 t. / Comp. V.V. Vinogradov, G.O. Vinokur, and others; ed. D. N. Ushakov - M.: [b. and.], 1994. - Vol. 1-4. - P. 11.
10. Feofanov OA Aggression of lies / O. A. Feofanov. - M.: Politic, 1987. -
398 s.
11. Shepel V. M. Imigelology. How to please people / VM Shepel. - M.: Nar.
Education, 2002. - 407 pp.
Press, 2001. - 378 pp.
2. Bogdanov E. N. Psychological Foundations of "Public Relations" / E. N. Bogdanov, V. G. Zazykin. - 2nd ed. - St. Petersburg : Peter, 2003. - 208 p.
3. Volkova V. V. Formation of the modern image of the humanitarian university /
V. V. Volkova - M.: IPEI, 2008. - 342 pp.
4. Markin V.M. "I" as a personal characteristic of a civil servant / V. M. Markin // Image of the state service. - M.: Aspect Press, 1996. - 122 p.
5. Marchenko G.I. Image in politics / G. I. Marchenko, I. A. Noskov. -
M.: Vlados, 1997. - 208 pp.
6. Pereligina E. B. Psychology of the image: study. allowance / E. B. Perelygina. -
M.: Aspect Press, 2002. - 223 p.
7. Petrova EA. Psychology of the image: Psychosemiotic hike / E. A. Petrova // Psychology as a system of directions: yearbook Ros. psychologist oh you -
T. 9. - Issue 2. - M.: [b. and.], 2002. - P. 72-89.
8. Psychological dictionary. - 2nd ed., Pererab. and add / ed. V.P. Zinchenko, B.G. Meshcheryakova. - M.: [b. and.], 1996. - P. 49.
9. Intelligent dictionary of the Russian language: 4 t. / Comp. V.V. Vinogradov, G.O. Vinokur, and others; ed. D. N. Ushakov - M.: [b. and.], 1994. - Vol. 1-4. - P. 11.
10. Feofanov OA Aggression of lies / O. A. Feofanov. - M.: Politic, 1987. -
398 s.
11. Shepel V. M. Imigelology. How to please people / VM Shepel. - M.: Nar.
Education, 2002. - 407 pp.
Завантаження
Опубліковано
2011-04-16
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Bilyk, T. M. (2011). Концептуальний простір поняття імідж у психологічній літературі. Психологічні перспективи, 17, 12-18. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/511