Чинники, що визначають професійні уявлення і компетентність студентів-психологів
Ключові слова:
професія професійні уявлення компетентність психологАнотація
У статті проаналізовано теоретичні підходи й подано опис емпіричного дослідження чинників, що визначають професійні уявлення та компетентність студентів-психологів.
Посилання
1. Klimov EA Psychology of Professional Self-Determination / EA Klimov. - Rostov N / A: Fakel, 1996. - P. 18.
2. The best psychological tests for professional selection and professional orientation / departments. edit AF Kudryashov - Petrozavodsk: News, 2002. - p. 124
3. Psychological encyclopedia / auth-order. O. M. Stepanov. - K.: Academic Edition, 2006. - P. 268-269.
4. Fonarev AR Development of personality in the process of professionalization R. Fonarev // Vopr. psychology - 2005. - No. 6. - P. 72-83.
2. The best psychological tests for professional selection and professional orientation / departments. edit AF Kudryashov - Petrozavodsk: News, 2002. - p. 124
3. Psychological encyclopedia / auth-order. O. M. Stepanov. - K.: Academic Edition, 2006. - P. 268-269.
4. Fonarev AR Development of personality in the process of professionalization R. Fonarev // Vopr. psychology - 2005. - No. 6. - P. 72-83.
Завантаження
Опубліковано
2012-03-22
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Kordunova, N. A. (2012). Чинники, що визначають професійні уявлення і компетентність студентів-психологів. Психологічні перспективи, 19, 150-160. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/425