Чинники, що визначають професійні уявлення і компетентність студентів-психологів

Автор(и)

  • Natalia Aleksandrovna Kordunova Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

професія професійні уявлення компетентність психолог

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні підходи й подано опис емпіричного дослідження чинників, що визначають професійні уявлення та компетентність студентів-психологів.

Посилання

1. Klimov EA Psychology of Professional Self-Determination / EA Klimov. - Rostov N / A: Fakel, 1996. - P. 18.
2. The best psychological tests for professional selection and professional orientation / departments. edit AF Kudryashov - Petrozavodsk: News, 2002. - p. 124
3. Psychological encyclopedia / auth-order. O. M. Stepanov. - K.: Academic Edition, 2006. - P. 268-269.
4. Fonarev AR Development of personality in the process of professionalization R. Fonarev // Vopr. psychology - 2005. - No. 6. - P. 72-83.

Завантаження

Опубліковано

2012-03-22

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Kordunova, N. A. (2012). Чинники, що визначають професійні уявлення і компетентність студентів-психологів. Психологічні перспективи, 19, 150-160. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/425

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.