ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗ’ВЯЗКУ ВИБІРКОВИХ СТАВЛЕНЬ У СТРУКТУРІ ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ ТА ОСОБИСТІСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Kh. Shyshkina Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

особистість, інформаційно-психологічна позиція, ставлен¬ня, вибіркове ставлення, стилі засвоєння інформації, особистісні стани.

Анотація

Результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей інфор­маційно-психологічної позиції, станів та властивостей студентської молоді викладено у статті. Здійснено теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення інформаційно-психологічної позиції у структурі соціальної зрілості студентів. Установлено значущі кореляційні зв’язки між показниками різних станів і властивостей особистості та інформаційно-психологічної позиції, а також за­пропоновано шляхи вдосконалення соціальної зрілості особистості через розвиток інформаційно-психологічної позиції.

Посилання

1. Ананьев Б. Г. Избранные труды по психологи / Б. Г. Ананьев. – СПб. : Изд во Санкт-Петербург. ун-та, 2007. – 412 с.
2. Бех І. Д. Категорія «ставлення» в контексті розвитку «Я» особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 1997. − № 9 (16). – С. 9–21.
3. Бродовська В. Й. Тлумачний російсько-український словник психологічних термінів : словник / В. Й. Бродовська, В. О. Грушевський, І. П. Патрик. – К. : ВД «Професіонал», 2007. – 512 с.
4. Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. – СПб. : Питер, 2002. – 368 с.
5. Засєкіна Л. В. Структурно-функціональна організація інтелекту : моногра¬фія. – Острог : Вид-во Нац. ун-ту «Острозька академія», 2005. – 370 с.
6. Кузьменко Л. В. Сутність свідомого ставлення старшокласників шкіл-інтер¬натів до своїх базових прав та обов’язків / Л. В. Кузьменко // Зб. наук. пр. – Вип. 15 (ІІ). – К. : [б. в.], 2011. – С. 98−105.
7. Лапченко І. О. Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особис¬тісного розвитку дитини дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. О. Лапченко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. − К., 2006. – 237 с.
8. Мясищев В. Н. Психология отношений / В. Н. Мясищев ; под ред. А. А. Бо¬далева. – М. : Изд-во «Институт практической психологии» ; Воронеж : НПО «МОД ЭК», 1995. – 356 с.
9. Практикум по общей и экспериментальной психологии / под ред. А. А. Кры¬лова, С. А. Маничева. – СПб. : Питер, 2000. – 560 с.
10. Фетискин Н. П. Социально-психологическая диагностика развития личнос¬ти и малих групп / Н. П. Фетискин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов. – М. : Психотерапия, 2009. – 544 с.
11. Хворост Х. Ю. Концептуальні межі поняття позиції у психології / Х. Ю. Хво¬рост // Психол. перспективи. – Луцьк, 2011. – Вип. 17. – С. 256–263.

Завантаження

Опубліковано

2013-07-25

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Shyshkina, K. (2013). ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВЗАЄМОЗ’ВЯЗКУ ВИБІРКОВИХ СТАВЛЕНЬ У СТРУКТУРІ ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПОЗИЦІЇ ТА ОСОБИСТІСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ СТУДЕНТІВ. Психологічні перспективи, 22, 263-270. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/333

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.