ДІАГНОСТИЧНА МЕТОДИКА ІГРОТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (ЗА КРИТЕРІЄМ «ВОЛОДІННЯ ВЧИТЕЛЕМ ІГРОТЕХНІЧНИМИ ЗНАННЯМИ»)
Ключові слова:
дидактичні ігри, ігри-маніпулятиви, ігротехнічні знання, ігротехнічна компетентність, тестова перевірка знань.Анотація
Статтю присвячено характеристиці тестових завдань до ігротехнічних знань, якими має володіти вчитель під час використання в навчальному процесі дидактичних ігор з предметами взагалі й ігор-маніпулятивів зокрема. Сукупність знань, які були закладені в тестові завдання для вчителів, складаються з чотирьох компонентів: предметні знання, суб’єктні знання, процедурні знання й ціннісно-змістовні знання. Групи знань визначено з позиції компетентнісного підходу.
Посилання
2. Фролов Ю. В. Компетентностная модель как основа качества подготовки специалистов / Ю. В. Фролов, Д. А. Мохотин // Высшее образование сегод¬ня. – 2004. – № 8. – С. 34–41.
3. Гордієнко-Митрофанова І. В. Готовність учителя до навчально-ігрової діяль¬ності: характеристика та діагностика / І. В. Гордієнко-Митрофанова, І. О. Зу¬єв // Вища освіта України. – 2012. – С. 47−57.
4. Гордієнко-Митрофанова І. В. Теоретичні та методичні основи побудови ігро¬вої маніпулятивної педагогічної технології ІТООД МАРО / Ія Володими¬рівна Гордієнко-Митрофанова. – Х. : [б. в.], 2006. – 420 с.