Рефлексивні здібності педагога у професійній діяльності

Автор(и)

  • I. Yu. Filippova Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

рефлексивні процеси рефлексивні властивості педагога ставлення до професії особистісно-значущі якості стратегії поведінки в стресових ситуаціях самооцінка педагога

Анотація

У статті проаналізовано рефлексивні здібності педагога як визначальний фактор успішної професійної діяльності, а також параметри його професійної діяльності: знання функцій як спеціаліста, ставлення до професії, вимоги до його професійних та особистісних якостей, емоційна обізнаність, стратегії поведінки в стресових ситуаціях, самооцінка. Охарактеризовано професійно-ділові й особистісно-значущі властивості педагога.

Посилання

1. Verbitsky AA Active Learning in Higher School: Context Walk:
method. allowance / A. A. Verbitsky. - M.: [b. and.], 1991.
2. Fetiskin N.P. Social psychological diagnostics of personality development
and small groups / N.P. Fetiskin, V.V. Kozlov, G. M. Manuilov. - M.: Int
Psychotherapy, 2005. - P. 48, 57.
3. Cold MA Psychology of intelligence. Paradoxes of research / MA Kholodnaya. - St. Petersburg : [b. and.], 2002.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-18

Номер

Розділ

Статті

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.