Характеристика домінуючих чинників побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів

Автор(и)

  • M. V. Barna Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

самореалізація стратегія самореалізації особистість домінуючі фактори психологічний бар’єр студенти-інваліди

Анотація

Досліджено психологічні чинники побудови стратегії самореалізації молоді з обмеженими можливостями здоров’я в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Виділено домінуючі фактори, які впливають на побудову стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Подано характеристику психологічних бар’єрів, які входять у систему значущих чинників. Наведено результати емпіричного дослідження домінуючих чинників побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Особливу увагу приділено висвітленню ролі особистісних якостей, які сприяють самореалізації студентів з інвалідністю.

Посилання

1. Socio-professional formation of personality: V. Radul, O. Mikhailov, I.P. Krasnoshchok, VA Kushnir; ed. V. V. Radula. - Kirovograd: Polygr. Center of "Imex LTD" Ltd., 2002. - p. 35-36.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-04

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Barna, M. V. (2011). Характеристика домінуючих чинників побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Психологічні перспективи, 18, 29-39. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/477

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.