Активізація розвитку допитливості школярів підліткового віку

Автор(и)

  • N. K. Vichalkovskaya Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

допитливість, формування, активізація, компоненти допитливості, пізнавальна потреба, метафора

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми активізації розвитку допитливості учнів підлітків. Визначено психологічну структуру їх допитливості, розкрито рівні її розвитку за показниками інтенсивності та варіативності. Виділено й описано психологічні умови та засоби активізації розвитку допитливості школярів. 

Посилання

1. Abramova T. S. Age psychology / T. S. Abramova. - M.: Academy
Press, 1997. - 693 p.
2. Alekseev K. I. Metaphor as the object of research in philosophy and psychology / K.I. Alekseev // Vopr. psychology. - 1995. - No. 3. - P. 73-85.
3. Vygotsky L. S. Psychology of art / L. S. Vygotsky. - M.: Art,
1998. - 479 pp.
4. Hobbes T. Leviathan / T. Hobbes // Theory of metaphors. - M., 1990. - pp. 10-11.
5. Denisyuk A.С. Psychological peculiarities of the interaction of imagination and understanding /
A. S. Denisyuk // Scientific. wisn VDU them Lesia Ukrainka. - 1998. - № 9. - P. 36-39.
6. Krupnov AI Psychophysiological analysis of individual differences
personality activity / AI Krupnov. - Sverdlovsk: SGPI, 1983. - 72 p.
7. Krupnov AI Psychological problems of the integrity of the analysis of personality and
its basic properties / AI Krupnov // Psychological-pedagogical problems
formation of personality in educational activity. - M.: UDN, 1988. -
Pp. 28-39.
8. Kudinov S.I. Polar aspects of curiosity of adolescents /
S.I. Kudinov // Psychology. journ - 1998. - T. 19. - No. 1.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-16

Номер

Розділ

Статті

Схожі статті

1-10 з 295

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.