Самостановлення як імперативний модус професійної ідентифікації особистості

Автор(и)

  • J. P. Virna Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

самоставлення професійна ідентифікація педагог

Анотація

У статті розкрито зміст самоставлення як імперативного модусу професійної ідентифікації. Показано, що самоставлення в інтегративних характеристиках є детермінувальним мотиваційним фактором професійної ідентифікації, що виражається в комплексі психолого-комунікативних властивостей особистості педагога. 

Посилання

1. Faithful J.P. Basics of professional orientation: teach. manual / J. P. Faithful. -
Lutsk: RVB "Tower" of VDU them. Lesia Ukrainka, 2003. - 156 p.
2. Ermolaeva E.P. Professional identity as a complex characteristic of the correspondence of the subject and the activity / E.P. Ermolaev // Psychology.
review - M., 1998. - No. 2. - P. 34-39.
3. Lozhkin G. Professional Identity in the Context of Marginal Behavior [Electronic resource] / G. Lozhkin, N. Volyanyuk. - Access mode: http: // www.
politik.org.ua/vid/magcontent
4. Povarenkov Yu. P. Psychological content of professional development of a person / Yu. P. Povarenkov. - M.: Publishing house URAO, 2002. - 160 p.
5. Practicum on Experimental and Applied Psychology / ed.
A. A. Krylov. - L.: Publishing House of the Russian State University, 1990. - 271 pp.
6. Practical Psychodiagnostics: Methods and Tests / ed. D. Ya. Reygorodsky. - Samara: [b. and.], 1999. - 668 p.
7. Pryazhnikov N.S. Psychological sense of labor / Pryazhnikov N.S. - Moscow;
Voronezh: NGO "MODEK", 1997. - 352 p.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-16

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.