Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики)
Ключові слова:
модель навчання знання уміння та навички статистичні розподіли метод моментів великі групи студентівАнотація
Проаналізовано методом моментів трансформації форми експериментальних статистичних розподілів швидкостей навчальних дій. Показано, що залежності цих моментів від фази навчання можуть виступати як інтегральні покажчики формування нових синтетичних умінь та відповідних понятійних одиниць для групи суб’єктів навчання. Матеріали можуть бути використані для автоматизації навчання, у тому числі дистанційного.
Посилання
2. Nayser W. Cognition and Reality. The Meaning and Principles of Cognitive Psychology / W. Nasser. - M.: Progress, 1981. - 225 p.
3. Chuprikova NI Psychology of mental development: the principle of differentiation / N. I. Chuprikova. - M.: The Century, 1997. - 478 p.
4. Richard G. F. Mental activity. Understanding, reasoning, finding
Decisions / J. F. Richard: Sucre. per. fr fr T. A. Rebeco. - Moscow: Institute of Psychology, Russian Academy of Sciences, 1998. - 232 p.
5. Golovin MB, Number and complexity of mental actions in the context of diagnostics
cognitive processes that determine the practice of educational programming // Visn. Cherkasy un-th Sir Ped science Whip 125. - 2008. - P. 34-41.
6. Glass J. Statistical Methods in Pedagogy and Psychologists / J. Glass. -
M.: Progress, 1976 - 494 pp.
7. Kramer G. Mathematical Methods of Statistics / G. Kramer. - M.: World, 1975. -
648 s.
8. Miller J. Magic number seven, plus or minus two / J. Miller //
Panov D. Yu., Zinchenko V. P. // Engineering psychology. - M.: Progress,
1964. - P. 172-225.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.