Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики)

Автор(и)

  • M. B. Golovin Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

модель навчання знання уміння та навички статистичні розподіли метод моментів великі групи студентів

Анотація

Проаналізовано методом моментів трансформації форми експериментальних статистичних розподілів швидкостей навчальних дій. Показано, що залежності цих моментів від фази навчання можуть виступати як інтегральні покажчики формування нових синтетичних умінь та відповідних понятійних одиниць для групи суб’єктів навчання. Матеріали можуть бути використані для автоматизації навчання, у тому числі дистанційного.

Посилання

1. Cold MA Psychology of Intellect: Paradoxes of Research / MA Kholodnaya. - St. Petersburg : Peter, 2002. - 272 pp.
2. Nayser W. Cognition and Reality. The Meaning and Principles of Cognitive Psychology / W. Nasser. - M.: Progress, 1981. - 225 p.
3. Chuprikova NI Psychology of mental development: the principle of differentiation / N. I. Chuprikova. - M.: The Century, 1997. - 478 p.
4. Richard G. F. Mental activity. Understanding, reasoning, finding
Decisions / J. F. Richard: Sucre. per. fr fr T. A. Rebeco. - Moscow: Institute of Psychology, Russian Academy of Sciences, 1998. - 232 p.
5. Golovin MB, Number and complexity of mental actions in the context of diagnostics
cognitive processes that determine the practice of educational programming // Visn. Cherkasy un-th Sir Ped science Whip 125. - 2008. - P. 34-41.
6. Glass J. Statistical Methods in Pedagogy and Psychologists / J. Glass. -
M.: Progress, 1976 - 494 pp.
7. Kramer G. Mathematical Methods of Statistics / G. Kramer. - M.: World, 1975. -
648 s.
8. Miller J. Magic number seven, plus or minus two / J. Miller //
Panov D. Yu., Zinchenko V. P. // Engineering psychology. - M.: Progress,
1964. - P. 172-225.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-11

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Golovin, M. B. (2011). Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики). Психологічні перспективи, 18, 72-82. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/484

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.