Психокорекційні засоби у процесі морального розвитку школяра

Автор(и)

  • O. V. Osik Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

психокорекційні засоби класифікація процес вплив механізм метод програма моральний розвиток школяр

Анотація

У статті розглянуто психокорекційні засоби у процесі морального розвитку школяра. Наведено класифікацію психокорекційних засобів за характером спрямованості, змістом, формою; умови індивідуальної психокорекції, методи індивідуального психокорекційного впливу. Окреслено специфічні риси корекційного процесу, принципи складання психокорекційних програм. Охарактеризовано провідні механізми корекційного впливу: повідомлення інформації; навіювання надії; універсальність страждань, переживань і розуміння школярем того, що він не самотній; альтруїзм; корегувальні рекапітуляції первісної сімейної групи; розвиток техніки міжособистісного спілкування; імітаційна поведінка; інтерперсональний вплив; групова згуртованість; катарсис; корегувальні емоційні переживання; конфронтація; научіння. 

Посилання

1. Ovcharova RV Technologies of practical psychology of education / R.V. Ovcharova. - Moscow: "Sphere" shopping center, 2000. - 448 p.
2. Osipova AA General psychocorrection / AA A. Osipov - Moscow: "Sphere" shopping center 2000. - 512 pp.
3. Practical psychology of education / ed. IV Dubrovina. - 2nd ed. - Moscow: "Sphere" shopping center, 1998. - 528 p.
4. Workbook of a school psychologist / ed. IV Dubrovina. - M.: Enlightenment, 1991. - 303 pp.
5. Rogers K. Counseling and Psychotherapy. New Approaches to Practical Work: A Monograph / K. Rogers. - M.: Exmo - Press, 2000. - 464 pp.

Завантаження

Опубліковано

2012-03-22

Номер

Розділ

Статті

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.