ПСИХОЛОГІЧНА ОСВІТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • I. Nikolaychuk Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

розуміння, поетичний текст, студент-філолог.

Анотація

У статті йдеться про усвідомлення студентами-філологами власної профе­сійної підготовки. Окреслюється проблема вдосконалення фахової освіти через спецкурси, тренінги, що формують додаткові уміння, потрібні для розуміння художнього (поетичного) тексту.

Посилання

1. Брудный А. А. Психологическая герменевтика / А. А. Брудный. – М. : Лабиринт, 2005. – 336 с.
2. Гвоздева О. Л. Стратегии понимания нестандартного поэтического текста / О. Л. Гвоздева // Психолингвистические исследования слова и текста. – Тверь : [б. и.], 2001. – С. 98–102.
3. Знаков В. В. Понимание в познании и общении / В. В. Знаков. – Самара : Изд-во Самар. гос. пед. ун-та, 2000. – 195 с.
4. Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості / Г. С. Костюк. – К. : Знання, 1989. – 608 с.
5. Чепелєва Н. В. Психологія читання навчальної та наукової літератури в сис¬темі професійної підготовки студентів : автореф. дис. … д-ра психол. наук / Н. В. Чепелєва. – К., 1992. – 40 с.
6. Щербан Т. Д. Психологія навчального спілкування : монографія / Т. Д. Щер¬бан. – К. : Міленіум, 2004. – 346 с.

Завантаження

Опубліковано

2013-07-25

Номер

Розділ

Статті