PRISM Brain Mapping – застосування неврологічних наук у бізнес-коучингу

Автор(и)

  • Marta Czerwiec Radom Academy of Economics
  • Bozena Wujec The Maria Grzegorzewska University in Warsaw

DOI:

https://doi.org/10.29038/2227-1376-2018-31-316-326

Ключові слова:

коучинг, нейронауки в коучингу, компетентність тренера, PRISM Brain Mapping.

Анотація

У статті розглянуто коучинг як нову сферу людського розвитку з погляду неврології. Неврологія пояснює поведінку людей щодо діяльності мозку, а тому може зробити вагомий внесок в ефек­тивність процесу тренування, а також на взаємодію тренерів. Упровадження моделей, методів та інструментів нейронауки у сферу дослідження коучингу може підвищити ефективність наявних моделей поведінки тренерів, а також покращити розуміння механізму, який дає змогу тренерам відповідно адапту­вати свою поведінку.

У цій роботі ми представляємо результати нашого попереднього вивчення здібностей і характеристик, які, з погляду неврології, роблять тренерів успішним. Оскільки ми ґрунтувалися на нашому дослідженні про неврологічну статистику, то обрали інструмент, який ґрунтується на неврологічних дослідженнях, анке­ту­вання PRISM Brain Mapping для вимірювання спритності й бажаної поведінки успішних тренерів. Щодо нашого дослідженя найважливішим питанням було вивчення найбільш бажаних моделей поведінки серед успішних тренерів, а також менш досвідчених тренерів або початківців.

Результати нашого дослідження можуть бути корисними для підтримки професійного розвитку тренерів, надаючи їм змогу оцінити їх можливий розрив у компетенції та вирішувати його на індивідуальному рівні. Тепер науково доведено, що наш мозок володіє пластичністю й тому можна змінити поведінкові закономірності, щоб краще відповідати ролі хорошого тренера.

Посилання

1. Grant, A. M., Cavanagh, M. J (2007). The goal focus coaching skills questionnaire: Preliminary findings. Social Behaviour and Personality, No 35(6). Pp. 751–760
2. Griffith, K. E., Campbell, M. A. (2008). Regulating the regulators. International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring 6(1). P. 19–31.
3. Linder-Pelz, S. (2014). Steps toward the Benchmarking of Coaches’s Skills, International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring 12(1), Pp. 47–61.
4. McGilchrist, I. (2010). The Master and His Emissary, Yale University Press: New Heaven, USA.
5. Passmore, J. (2008). The character of workplace coaching: The implication for coaching training and practice. Stratford, UK.
6. Ratey, J. (2002). A user’s guide to the brain. Vintage Books, New York.
7. Restak, R. (2013). An introduction to PRISM measurement. The Center for Applied Neuroscience Papers: http://www.cfans.org
8. Core Competences of International Coach Federation www.icf.org

Завантаження

Опубліковано

2018-07-14

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Схожі статті

11-19 з 19

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.