Розвиток комунікативних навичок у дітей із синдромом Дауна в умовах інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах

Автор(и)

  • Nadezhda Anatolievna Tertichna National Medical University named after A.A. Bogomolets , Національний медичний університет ім. О. О. Богомольця

Ключові слова:

синдром Дауна соціалізація інклюзія комунікативні навички

Анотація

В статті проаналізовано результати дослідження особливостей формування комунікативних навичок у дітей дошкільного віку із синдромом Дауна в умовах інклюзивного навчання, які показали, що простежується стрімка тенденція підвищення рівня розвитку комунікативної сфери. Установлено позитивний взаємозв’язок між тривалістю виховання в інклюзивній групі та можливістю впливу на розвиток дітей з особливими потребами.

Завантаження

Опубліковано

2012-04-03

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Tertichna, N. A. (2012). Розвиток комунікативних навичок у дітей із синдромом Дауна в умовах інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах. Психологічні перспективи, 20, 251-260. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/469