Рефлексивні здібності педагога у професійній діяльності

Автор(и)

  • I. Yu. Filippova Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

рефлексивні процеси рефлексивні властивості педагога ставлення до професії особистісно-значущі якості стратегії поведінки в стресових ситуаціях самооцінка педагога

Анотація

У статті проаналізовано рефлексивні здібності педагога як визначальний фактор успішної професійної діяльності, а також параметри його професійної діяльності: знання функцій як спеціаліста, ставлення до професії, вимоги до його професійних та особистісних якостей, емоційна обізнаність, стратегії поведінки в стресових ситуаціях, самооцінка. Охарактеризовано професійно-ділові й особистісно-значущі властивості педагога.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-18

Номер

Розділ

Статті