Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ

Автор(и)

  • Z. Yu. Kryzhanovska Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

самоактуалізація професійна самореалізація педагогічна діяльність педагог

Анотація

У публікації розглянуто феномен професійної самореалізації, виокремлено основні характеристики цього процесу в працях вітчизняних та західних науковців-психологів. Емпірично з’ясовано специфіку професійної самореалізації в педагогів дошкільних освітніх установ із різним стажем роботи.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-11

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Kryzhanovska, Z. Y. (2011). Психологічні особливості професійної самореалізації педагогів дошкільних освітніх установ. Психологічні перспективи, 18, 141-150. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/492