Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку

Автор(и)

  • G. V. Trigub Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

метод навики пам’ять особливість сприйняття формування увага мислення

Анотація

Статтю присвячено актуальній психологічній проблемі − дослідженню психологічних особливостей оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку з позиції когнітивного та комунікативного підходів.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-18

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Trigub, G. V. (2011). Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку. Психологічні перспективи, 17, 241-249. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/537