Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку
Ключові слова:
метод навики пам’ять особливість сприйняття формування увага мисленняАнотація
Статтю присвячено актуальній психологічній проблемі − дослідженню психологічних особливостей оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку з позиції когнітивного та комунікативного підходів.
Завантаження
Опубліковано
2011-04-18
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Trigub, G. V. (2011). Психологічні особливості оволодіння іноземною мовою дітьми молодшого шкільного віку. Психологічні перспективи, 17, 241-249. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/537