Модель психокорекційної роботи з покращення психомоторної активності студентів у період адаптації до навчання

Автор(и)

  • S. M. Kondratyuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

психомоторна активність корекційна програма етапи дослідження

Анотація

У статті проаналізовано принципи організації та проведення формувального етапу дослідження психомоторної активності студентів у період адаптації до навчання. Запропонована корекційна програма, яка включає в себе психомоторні вправи для підвищення рівня уваги, покращення координації, зниження тривожності, формування навичок саморегуляції та психологічного розвантаження може використовуватися в роботі зі студентами. 

Завантаження

Опубліковано

2011-04-16

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Kondratyuk, S. M. (2011). Модель психокорекційної роботи з покращення психомоторної активності студентів у період адаптації до навчання. Психологічні перспективи, 17, 147-156. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/525