Критичний дискурс-аналіз як метод дослідження полі¬тичного дискурсу в соціальних медіа
DOI:
https://doi.org/10.29038/2227-1376-2017-29-244-256Анотація
Використання соціальних медіа в політичному дискурсі стає все більш популярним із кожним роком. Соціальні медіа – канал, здатний досягти кожного члена суспільства безпосередньо й швидко, і такий, що дає змогу взаємодіяти з аудиторією. Стаття спрямована на вивчення особливостей політичного дискурсу в соціальних медіа та розроблення схеми його аналізу. Для цього проведено дослідження природи політичного дискурсу в соціальних медіа. Пояснено, що такий дискурс розвивається в умовах високої конкуренції за увагу громадськості, отже, він зобов’язаний бути інтерактивним (і часто випереджувальним), яке заслуговує на довіру, і бути спрямованим на цільову аудиторію. Виходячи із цієї позиції, надається пояснення наукового методу, придатного для дослідження, тобто критичного аналізу дискурсу. У зв’язку з характером дослідницької сфери цей метод видається обґрунтованим для ідентифікації, інтерпретації та пояснення відносин сили й конкуренції дискурсів. Крім того, стосовно українського суспільства й громадянського протистояння, що відбувається в ньому, критичний аналіз дискурсу надає потрібні відповіді з погляду уникнення негативних наслідків.
Ключові слова: критичний аналіз дискурсу, соціальні медіа, м’яка сила, громадянське протистояння.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Психологічні перспективи

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
