Психокорекція мотиваційної сфери учіння в молодших школярів із порушеннями слуху
Ключові слова:
діти з порушеннями слуху мотиваційна сфера учіння молодші школярі гуманістичний підхідАнотація
У статті розглянуто основні методологічні принципи, методи, етапи корекційного процесу. Обґрунтовано використання гуманістичного підходу до корекції мотиваційної сфери учіння та підібрано комплекс корекційних завдань для розвитку цієї сфери в молодших школярів із порушеннями слуху.
Завантаження
Опубліковано
2011-04-11
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Chagarna, S. Y. (2011). Психокорекція мотиваційної сфери учіння в молодших школярів із порушеннями слуху. Психологічні перспективи, 18, 278-286. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/508