Психокорекція мотиваційної сфери учіння в молодших школярів із порушеннями слуху

Автор(и)

  • S. Ye. Chagarna Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

діти з порушеннями слуху мотиваційна сфера учіння молодші школярі гуманістичний підхід

Анотація

У статті розглянуто основні методологічні принципи, методи, етапи корекційного процесу. Обґрунтовано використання гуманістичного підходу до корекції мотиваційної сфери учіння та підібрано комплекс корекційних завдань для розвитку цієї сфери в молодших школярів із порушеннями слуху.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-11

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Chagarna, S. Y. (2011). Психокорекція мотиваційної сфери учіння в молодших школярів із порушеннями слуху. Психологічні перспективи, 18, 278-286. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/508