ПСИХОЛОГO-ЕКОНОМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ PRODUCT PLACEMENT У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Автор(и)

  • A. Kulchytska Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • O. Myskovets Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

рrodukt placement, психолого-економічні особливості, психологічні механізми, реклама, засоби масової комунікації.

Анотація

Проаналізовано використання produkt placement у рекламних кампаніях. Висвітлено психолого-економічні особливості та психологічні меанізми produkt placement. Наведено результати дослідження щодо впливу produkt placement через засоби масової комунікації на свідомість споживача.

Завантаження

Опубліковано

2013-07-25

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Kulchytska, A., & Myskovets, O. (2013). ПСИХОЛОГO-ЕКОНОМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ PRODUCT PLACEMENT У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Психологічні перспективи, 22, 87-93. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/312