ПСИХОЛОГO-ЕКОНОМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ PRODUCT PLACEMENT У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Ключові слова:
рrodukt placement, психолого-економічні особливості, психологічні механізми, реклама, засоби масової комунікації.Анотація
Проаналізовано використання produkt placement у рекламних кампаніях. Висвітлено психолого-економічні особливості та психологічні меанізми produkt placement. Наведено результати дослідження щодо впливу produkt placement через засоби масової комунікації на свідомість споживача.
Завантаження
Опубліковано
2013-07-25
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Kulchytska, A., & Myskovets, O. (2013). ПСИХОЛОГO-ЕКОНОМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ PRODUCT PLACEMENT У ЗАСОБАХ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Психологічні перспективи, 22, 87-93. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/312