ФЕНОМЕН ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ: ПОНЯТТЯ, СТРУКТУРА ТА ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ
Ключові слова:
організаційна ідентичність; когнітивний, афективний, конативний компоненти; індивідуальні та організаційні фактори.Анотація
У статті наведено результати теоретичного аналізу проблеми організаційної ідентичності. Висвітлено особливості операціоналізації поняття зарубіжними та вітчизняними науковцями, розкрито структурно-функціональні особливості досліджуваного конструкту, етапи та фактори формування, наслідки розвитку організаційної ідентичності для установи та працівників.
Завантаження
Опубліковано
2013-03-13
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Frolova, O. V. (2013). ФЕНОМЕН ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ: ПОНЯТТЯ, СТРУКТУРА ТА ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ. Психологічні перспективи, 21, 249-258. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/403