ФЕНОМЕН ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ: ПОНЯТТЯ, СТРУКТУРА ТА ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Olena Viktorovna Frolova Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

організаційна ідентичність; когнітивний, афективний, конативний компоненти; індивідуальні та організаційні фактори.

Анотація

У статті наведено результати теоретичного аналізу проблеми органі­за­ційної ідентичності. Висвітлено особливості операціоналізації поняття зару­біжними та вітчизняними науковцями, розкрито структурно-функціональні особ­ливості досліджуваного конструкту, етапи та фактори формування, наслідки розвитку організаційної ідентичності для установи та працівників.

Завантаження

Опубліковано

2013-03-13

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати