НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
творчість, творчий потенціал, креативність, генезис творчостіАнотація
У статті проаналізовано результати емпіричного дослідження розкриття творчого потенціалу молодших школярів у навчальній діяльності. Вказано детермінанти низької ефективності розкриття креативності у дітей цієї вікової категорії та шляхи вирішення проблеми.
Завантаження
Опубліковано
2013-03-11
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Babiy, N. F. (2013). НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Психологічні перспективи, 21, 4-12. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/379
