Самостановлення як імперативний модус професійної ідентифікації особистості
Ключові слова:
самоставлення професійна ідентифікація педагогАнотація
У статті розкрито зміст самоставлення як імперативного модусу професійної ідентифікації. Показано, що самоставлення в інтегративних характеристиках є детермінувальним мотиваційним фактором професійної ідентифікації, що виражається в комплексі психолого-комунікативних властивостей особистості педагога.
Завантаження
Опубліковано
2011-04-16
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Virna, J. P. (2011). Самостановлення як імперативний модус професійної ідентифікації особистості. Психологічні перспективи, 17, 28-38. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/513