Психологічні особливості студентів з можливістю конструювати креативний художній продукт

Автор(и)

  • T. V. Fedotova Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

креативність креативний продукт творчість

Анотація

У статті теоретично висвітлено підходи до розуміння психологічних особливостей креативної особистості. Емпірично визначено психологічні характеристики студентів, що демонструють можливості конструювання креативного художнього продукту в процесі навчальної образотворчої діяльності. Виявлено базові психологічні особливості вказаних вище осіб.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-11

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Fedotova, T. V. (2011). Психологічні особливості студентів з можливістю конструювати креативний художній продукт. Психологічні перспективи, 18, 247-256. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/505