Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики)

Автор(и)

  • M. B. Golovin Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

модель навчання знання уміння та навички статистичні розподіли метод моментів великі групи студентів

Анотація

Проаналізовано методом моментів трансформації форми експериментальних статистичних розподілів швидкостей навчальних дій. Показано, що залежності цих моментів від фази навчання можуть виступати як інтегральні покажчики формування нових синтетичних умінь та відповідних понятійних одиниць для групи суб’єктів навчання. Матеріали можуть бути використані для автоматизації навчання, у тому числі дистанційного.

Завантаження

Опубліковано

2011-04-11

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Golovin, M. B. (2011). Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики). Психологічні перспективи, 18, 72-82. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/484