Особливості професійної ідентичності та професійного маргіналізму майбутніх учителів
Ключові слова:
професійна ідентичність професійний маргіналізм професійно-педагогічна ідентичністьАнотація
У статті розглянуто професійний маргіналізм майбутніх учителів як порушення їх професійно-педагогічної ідентичності. Підкреслено, що професійний маргіналізм та професійна ідентичність займають полярні позиції в межах професійної спільноти. Вивчено динаміку розвитку статусів професійної ідентичності студентів-майбутніх учителів.
Завантаження
Опубліковано
2012-04-01
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Kochkrova, O. V. (2012). Особливості професійної ідентичності та професійного маргіналізму майбутніх учителів. Психологічні перспективи, 20, 106-114. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/454