РОЗВИТОК ЮНАЦЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЯК ЧИННИК КОНСТРУЮВАННЯ АГРЕСІЇ

Автор(и)

  • V. Khomyk Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

агресія, ідентичність, суб’єкт-об’єктний зв’язок, стадії розвитку ідентичності.

Анотація

Теза статті полягає в тому, що юнацька агресія залежить від стадії роз­витку ідентичності або епістемологічної недостатності, яка чинить внутрішній тиск на спосіб смислотворення й поведінки. Мислення юнаків відображує їх «спійманість» у дезадаптивне конструювання «я», коли порушуються відно­сини між індивідом і утримуючим середовищем. Це порушення виявляється у поєднаннях конструювань того, чим юнаки відрізняються від інших, із констру­юваннями того, чим вони подібні до них у своєму внутрішньому світі, у якому розігруються соціальні мелодрами.

Завантаження

Опубліковано

2013-07-25

Номер

Розділ

Статті