ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕРЕКЛАДАЧА ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ

Автор(и)

  • N. Dyachuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

психолінгвістична модель, творчий потенціал, перекла¬дач, художній текст, психологічні складники, психолінгвістичні складники, стра¬тегії, мовленнєво-мислительна діяльність.

Анотація

У статті представлено психолінгвістичну модель реалізації творчого потен­ціалу перекладача художніх текстів. Показано чіткий взаємозв’язок усіх її компонентів та проаналізовано кожен з них. Психолінгвістична модель містить в собі психологічні та психолінгвістичні складники. Психологічні складники пов’язані з розвитком творчого потенціалу особистості перекладача, а психо­лінгвістичні – з характеристиками самого тексту перекладу.

Завантаження

Опубліковано

2013-07-25

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Dyachuk, N. (2013). ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА МОДЕЛЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕРЕКЛАДАЧА ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ. Психологічні перспективи, 22, 60-70. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/309