ДІАГНОСТИЧНА МЕТОДИКА ІГРОТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (ЗА КРИТЕРІЄМ «ВОЛОДІННЯ ВЧИТЕЛЕМ ІГРОТЕХНІЧНИМИ ЗНАННЯМИ»)

Автор(и)

  • I. Gordienko-Mytrofanova HNPU named after G. S. Skovoroda , Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Ключові слова:

дидактичні ігри, ігри-маніпулятиви, ігротехнічні знання, ігротехнічна компетентність, тестова перевірка знань.

Анотація

Статтю присвячено характеристиці тестових завдань до ігротехнічних знань, якими має володіти вчитель під час використання в навчальному процесі дидактичних ігор з предметами взагалі й ігор-маніпулятивів зокрема. Сукуп­ність знань, які були закладені в тестові завдання для вчителів, складаються з чотирьох компонентів: предметні знання, суб’єктні знання, процедурні знання й ціннісно-змістовні знання. Групи знань визначено з позиції компетентнісного підходу.

Завантаження

Опубліковано

2013-07-25

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Gordienko-Mytrofanova, I. (2013). ДІАГНОСТИЧНА МЕТОДИКА ІГРОТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (ЗА КРИТЕРІЄМ «ВОЛОДІННЯ ВЧИТЕЛЕМ ІГРОТЕХНІЧНИМИ ЗНАННЯМИ»). Психологічні перспективи, 22, 29-40. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/306