Постнекласична парадигма взаємодії особистості зі світом шляхом її духовного саморозвитку
Ключові слова:
духовність духовна практика самість потоки психіки ступені духовного розвитку смисл ієрархія смислів особистість “Я” парадигма постнекласична наукаАнотація
Півкулі головного мозку діють рецепрокно: ліва розвиває понятійно-логічний розсудок, права − образноінтуїтивний розум. Лівопівкульовий розсудок і правопівкульовий розум доповнюють один одного в напрямку гармонійного функціонування складної системи “людина−світ”. Західна культурна парадигма через знакові системи формує застарілу дискретнологічну картину світу в людини, на її становлення працює традиційна система освіти країн Заходу. Медитація − основа духовних практик, які репрезентують нерелігійну духовність, формує континуально-інтуїтивний розум, відсутня в традиційній освіті навіть психологів. Для активації людського потенціалу особистості, для становлення творчої її участі у вирішенні глобальних проблем людства, для її переходу в постнекласичну парадигму взаємодії зі світом у навчальний процес психологів потрібно ввести медитативні духовні практики, а вчителями мають бути спеціально відібрані й підготовані викладачі психології.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.