Психологічні особливості студентів з можливістю конструювати креативний художній продукт
Ключові слова:
креативність креативний продукт творчістьАнотація
У статті теоретично висвітлено підходи до розуміння психологічних особливостей креативної особистості. Емпірично визначено психологічні характеристики студентів, що демонструють можливості конструювання креативного художнього продукту в процесі навчальної образотворчої діяльності. Виявлено базові психологічні особливості вказаних вище осіб.
Завантаження
Опубліковано
2011-04-11
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Fedotova, T. V. (2011). Психологічні особливості студентів з можливістю конструювати креативний художній продукт. Психологічні перспективи, 18, 247-256. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/505