Особливості професійної ідентичності та професійного маргіналізму майбутніх учителів

Автор(и)

  • O. V. Kochkrova Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

професійна ідентичність професійний маргіналізм професійно-педагогічна ідентичність

Анотація

У статті розглянуто професійний маргіналізм майбутніх учителів як порушення їх професійно-педагогічної ідентичності. Підкреслено, що професійний маргіналізм та професійна ідентичність займають полярні позиції в межах професійної спільноти. Вивчено динаміку розвитку статусів професійної ідентичності студентів-майбутніх учителів.

Завантаження

Опубліковано

2012-04-01

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Kochkrova, O. V. (2012). Особливості професійної ідентичності та професійного маргіналізму майбутніх учителів. Психологічні перспективи, 20, 106-114. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/454