ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖнОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • Irina Nikolaevna Shepenyuk IPPO of Chernivtsi region , ІППО Чернівецької області

Ключові слова:

компетентність, ключові компетентності, здоров’язбе­режна компетентність, здоров’язбережні технології, культура здоров’я.

Анотація

Реформування освіти потребує нового підходу до організації процесу на­вчання, що зумовлює потребу формування ключових компетентностей, до яких належать загальнонавчальні, предметні, професійні, адаптаційні. У статті досліджено питання формування здоров’язбережної компетентності учнів в умовах навчально-виховного процесу.

Завантаження

Опубліковано

2013-03-13

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Shepenyuk, I. N. (2013). ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖнОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Психологічні перспективи, 21, 258-267. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/404