ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖнОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
Ключові слова:
компетентність, ключові компетентності, здоров’язбережна компетентність, здоров’язбережні технології, культура здоров’я.Анотація
Реформування освіти потребує нового підходу до організації процесу навчання, що зумовлює потребу формування ключових компетентностей, до яких належать загальнонавчальні, предметні, професійні, адаптаційні. У статті досліджено питання формування здоров’язбережної компетентності учнів в умовах навчально-виховного процесу.
Завантаження
Опубліковано
2013-03-13
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Як цитувати
Shepenyuk, I. N. (2013). ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖнОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ. Психологічні перспективи, 21, 258-267. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/404
