РОЗВИТОК ЮНАЦЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЯК ЧИННИК КОНСТРУЮВАННЯ АГРЕСІЇ
Ключові слова:
агресія, ідентичність, суб’єкт-об’єктний зв’язок, стадії розвитку ідентичності.Анотація
Теза статті полягає в тому, що юнацька агресія залежить від стадії розвитку ідентичності або епістемологічної недостатності, яка чинить внутрішній тиск на спосіб смислотворення й поведінки. Мислення юнаків відображує їх «спійманість» у дезадаптивне конструювання «я», коли порушуються відносини між індивідом і утримуючим середовищем. Це порушення виявляється у поєднаннях конструювань того, чим юнаки відрізняються від інших, із конструюваннями того, чим вони подібні до них у своєму внутрішньому світі, у якому розігруються соціальні мелодрами.