ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ІНТЕРЕСУ МОЛОДІ ДО АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • A. Mitlosh Lesya Ukrainka Eastern European National University , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

інтерес, засоби масової інформації, прояв інтересу до ЗМІ, вплив ЗМІ.

Анотація

Проаналізовано сучасні дослідження прояву інтересу аудиторії до ЗМІ, умови формування інтересу до засобів масової інформації, особливості впливу друкованих та аудіовізуальних ЗМІ. Емпірично з’ясовано особливості прояву інтересу молоді до аудіовізуальних засобів масової інформації.

Завантаження

Опубліковано

2013-07-25

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати