ДІАГНОСТИЧНА МЕТОДИКА ІГРОТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (ЗА КРИТЕРІЄМ «ВОЛОДІННЯ ВЧИТЕЛЕМ ІГРОТЕХНІЧНИМИ ЗНАННЯМИ»)
Ключові слова:
дидактичні ігри, ігри-маніпулятиви, ігротехнічні знання, ігротехнічна компетентність, тестова перевірка знань.Анотація
Статтю присвячено характеристиці тестових завдань до ігротехнічних знань, якими має володіти вчитель під час використання в навчальному процесі дидактичних ігор з предметами взагалі й ігор-маніпулятивів зокрема. Сукупність знань, які були закладені в тестові завдання для вчителів, складаються з чотирьох компонентів: предметні знання, суб’єктні знання, процедурні знання й ціннісно-змістовні знання. Групи знань визначено з позиції компетентнісного підходу.
Завантаження
Опубліковано
2013-07-25
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
Gordienko-Mytrofanova, I. (2013). ДІАГНОСТИЧНА МЕТОДИКА ІГРОТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (ЗА КРИТЕРІЄМ «ВОЛОДІННЯ ВЧИТЕЛЕМ ІГРОТЕХНІЧНИМИ ЗНАННЯМИ»). Психологічні перспективи, 22, 29-40. https://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/306